تعمیر فلت تلویزیون پاناسونیک

تعمیر فلت تلویزیون پاناسونیک ، همان طور که می دانید فلت تلویزیون پاناسونیک، بخشی از پنل تلویزیون است و ارتباط ویژه ای با پنل دارد و به صورت یک نوار بسیار منعطف طراحی شده است وهرگونه آسیب دیدن این قطعه باعث اختلال در تصویر می شود. اگر چه لازم و ضروری است که این قطعه حتما توسط یک تکنسین  متخصص و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های ویژه و مخصوص انجام پذیرد. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای برطرف کردن این آسیب دیدگی و تعمیر یا تعویض فلت تلویزیون پاناسونیک با متخصصان مجرب و حرفه ای نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در ارتباط باشید.

تعمیر فلت تلویزیون پاناسونیک

تعویض فلت تلویزیون پاناسونیک

گاهی اوقات موارد نادری پیش می آید که امکان ترمیم یا تعمیر فلت وجود دارد اما بیشتر اوقات این امر میسر نیست و حتما نیاز به تعویض فلت بوجود می آید به طور مثال مواقعی که نوارها پاره می شود دیگر نمی توان نسبت به ترمیم فلت اقدام کرد و بایستی فلت تلویزیون پاناسونیک تعویض گردد.

 برای این منظور، فلت معیوب از تلویزیون خارج شده و محل آن کامل تمیز می شود. وجود هرگونه رطوبت، نم یا آلودگی در محل اتصال فلت ها مانع از عملکرد درست و بی نقص این بخش می شود.

دلایل خرابی فلت تصویر تلویزیون پاناسونیک

  • آب خوردگی

آب خوردگی یکی از مهمترین و عمده ترین دلایل آسیب دیدن و خرابی فلت تلویزیون پاناسویک است. گاهی اتفاق می افتد که در زمان استفاده از مایع پاک کننده ،این مایع به داخل پنل نفوذ می کند و از این طریق به فلت های تصویر آسیب جدی می رساند. در این حالت ، فلت های انتقال دهنده تصویر دچار اتصالی شده و باعث اختلال و آسیب در تصویر می شود. و در بدترین حالت ممکن است به برد هم آسیب برسد و نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد.

  • ضربه خوردگی

ضربه خوردن نیز یکی از دلایل خرابی فلت تلویزیون پاناسونیک است . درصورت وارد شدن ضربه به تلویزیون پاناسونیک ممکن است پنل شکسته و باعث پارگی فلت و نوارهای آن شود. در این حالت همکاران ما سعی و تلاش بر تعمیر فلت تلویزیون پاناسونیک شما دارند و اگر هیچ گونه تعمیر نشود در اینصورت اقدام به تعویض فلت تلویزیون شما می کنند.

تعویض فلت تلویزیون پاناسونیک

نحوه تعمیر نوار فلت تلویزیون پاناسونیک

برای تعمیر فلت تمامی برندهای تلویزیون از جمله تلویزیون پاناسونیک از تجهیزات و دستگاه مخصوص و ویژه ای استفاده می شود . طراحی فلت تلویزیون پاناسونیک به صورت یک نوار باریک و حساس است که نسبت به ضربه خوردن و فشار بسیار حساس و آسیب پذیر است پین های این قطعه نسبت به رطوبت بسیار حساس هستند و اگر پنل تلویزیون شما دچار آبخوردگی شود نوار های فلت به سرعت اتصالی می کند.

برای تعمیر فلت تمامی برند های تلویزیون از جمله تلویزیون پاناسونیک از تجهیزات و دستگاه مخصوص و ویژه ای استفاده می شود .به این صورت که برای ترمیم فلت تصویر در نمایندگی پاناسونیک اول پنل باز می شود. سپس اتصالات مربوط به فلت باز می شوند و اقدامات لازم برای چسباندن یا ترمیم این قطعه انجام می شود.

در صورت نیاز به تعویض فلت هم همین مراحل طی می شود؛ با این تفاوت که فلت تصویر به طور کامل از تلویزیون بیرون آمده و فلت جدید جایگزین آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *