netplan hosted ip pbx چیست؟

Hosted IP PBX را می توان به عنوان جدیدترین جایگزین برای سیستم های تلفنی سنتی در نظر گرفت.

چگونه کار می کند؟
سیستم پروتکل صوتیِ اینترنتی سریع ترین سیستم تلفنی در سرتاسر جهان است و با استفاده از اینترنت تماس های تلفنی صوتی را برقرار می کند.

مزایای اولیه
NETPLAN به ازای هر کاربر شارژ می شود. نیازی به اجاره ی خط تلفن ندارد.
راه اندازی NETPLAN رایگان است. نیازی به پرداخت هزینه بابت نصب خط ندارد.
NETPLAN بسیار قابل اعتماد است و کیفیت تماس های آن بهتر از خطوط تلفن قدیمی است.
دامنه ی شماره هایی که در آن می توان انتخاب کرد بسیار گسترده است. اگر در بیرمنگام هستید و می خواهید با لندن تماس برقرار کنید، هیچ مشکلی نیست!

هزینه های NETPLAN به چه صورتی است؟
NETPLAN یک روش بسیار مقرون به صرفه برای هر کسب و کار کوچکی است و هزینه های راه اندازی اولیه ی آن در مقایسه با راه اندازی یک سیستم تلفنی معمولی بسیار پایین تر است.
مثال زیر یک مقایسه بر روی هزینه ی نصب NETPLAN و یک سیستم تلفنی سنتی BT انجام داده است.

بسته خدماتی NETPLAN
وقتی شما می خواهید از NETPLAN استفاده کنید، مهندس تلفن Ltd سرویس را از ابتدا تا انتها برای شما راه اندازی می کند که شامل پیکربندی تمامی گوشی ها، ویژگی های مورد نیاز و نرم افزارهای مورد نیاز برای سیستم های تلفنی می شود.
وقتی ما گوشی ها را به دفاتر شما می آوریم، شما باید آن ها را از جعبه ها خارج کنید و به منظور تامین انرژی شان آن ها را به دستگاه اصلی وصل کنید و سپس تلفن را به روترتان متصل کنید. این پروسه بیشتر از ۲ دقیقه طول نخواهد کشید و به محض راه اندازی می توانید از دستگاه استفاده کنید.

توافق نامه ی سطح خدمات
ما کیفیت محصولات NETPLAN را به طور صد در صد تضمین می کنیم. حتی شما می توانید اعلام کمک کنید، ما نیز در طی مدت قراردادمان پشتیبان های فنی مان را برای کمک به شما اعزام می کنیم، همچنین اگر نیاز فوری به کمک داشتید می توانید می توانید از طریق سیستم تان با شماره ی ۲۴۷ تماس بگیرید. شرکت های کمی هستند که پشتیانی را در این سطح انجام می دهند.

تلفن های NETPLAN Cisco
طراحی شیک و کاربردی باعث شده تا تلفن های Cisco SPA941 گزینه ی مناسبی برای کسب و کارهایی باشند که از خدمات تلفنی NETPLAN hosted IP استفاده می کنند.
تمامی قابلیت های سیستم های NETPLAN همیشه در دسترس هستند. ویژگی های استاندارد سیستم های Cisco SPA941 شامل چهار خط فعال، یک صفحه نمایش گرافیکی کیفیت بالا، بلندگو و یک پورت هدست ۲٫۵ میلی متری می شوند. بسته به نیازهای کاربران، هر کلید موجود بر روی تلفن را می توان برای هر کار خاص برنامه ریزی کرد.

قابلیت های متداول این دستگاه عبارت اند از:
برقراری تماس، دریافت تماس، پشت خط نگه داشتن تماس گیرنده و انتقال تماس ها.
برای مشتریانی که در انتظار می مانند موزیک پخش می شود.
دریافت پیام های صوتی از هدست.
قابلیت استفاده از اسپیکرفون و قابلیت های برقراری کنفرانس های گروهی.
حفظ حریم شخصی تماس گیرنده.

قابلیت های NETPLAN
قوانین مربوط به تماس های ورودی
بهبود حفاظت از حریم خصوصی، خودکار سازی کارها و افزایش بهره وری کاربر. فیلتر کردن تماس های ورودی بر اساس شماره ی تماس گیرنده و زمان برقراری تماس، استفاده از قوانینی که می توانند مجموعه ای از کارهای از پیش تعریف شده را اجرا کنند.
انتقال تماس ها
وقتی که در دفترتان نیستید می توانید اطمینان داشته باشید که هیچ تماسی را از دست نمی دهید. از این ویژگی می توان برای اعمال کنترل های مربوط به محدودیت زمان استفاده کرد. برای مثال تا قبل از ساعت ۹ صبح می توان تماس ها را به صورت خودکار بر روی موبایل یا ایمیل صوتی دایورت کرد و آخر هفته آن ها را به تلفن منزل انتقال داد.

مرجع ، نمایندگی پاناسونیک ، آبنوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *