netplan hosted ip pbx چیست؟

Call Pickup
یک قابلیت جالب است که به شما امکان پاسخ دادن به تماس ها با استفاده از تلفن های دیگر را می دهد. با استفاده از این قابلیت یک منشی می تواند تلفن یک کارمند دیگر را بدون این که میز کارش را ترک کند جواب دهد.

Call Parking
تماس را می توان در صفوف انتظار قرار داد و بعدا بر اساس الویت های خاصی به آن ها پاسخ داد. این قابلیت زمانی اهمیت دارد که شما می خواهید چندین تماس گیرنده را در حالت تعلیق قرار دهید و به شخص دیگری اجازه دهید تا به تماس آن ها پاسخ دهد.

Home Working
با NETPLAN شما می توانید یه گوشی خانگی داشته باشید و بدون نیاز به هیچ پیکربندی به سیستم شرکت وصل شوید. اگر خودتان یا کارمندان تان بخواهید در خانه کار کنید، این کار را می توانید بدون هزینه های اضافی و به سهولت انجام دهید.

Call Transfers
تماس را می توان بین ایستگاه های PBX یا حتی به شماره تلفن های عمومی انتقال داد. وقتی که یک تماس مهم انجام می شود، منشی توانایی انتقال مستقیم تماس را به موبایل مدیر دارد و تماس گیرنده به هیچ عنوان متوجه نمی شود که چه اتفاقی افتاده است.

Record Conversations (Call Recording)

ضبط تماس ها
ضبط تماس های مهم مثل تماس هایی که مربوط به برنامه های رضایتمندی مشتری یا جلوگیری از سوء استفاده می شوند. ضبط تماس می تواند رویداد محور و یا بدون قید و شرط (کارمند برای این کار دکمه ی مربوطه را فشار می دهد) و به صورت دائمی انجام شود.

Online Fax Centre
دریافت فکس ها به صورت مستقیم در ایمیل یا صندوق دریافت پیام تان. کاربران می توانند هشدارهای مربوط به فکس ها را دریافت کنند و یا حتی خود فکس ها را به صورت فایل پی دی اف از طریق ایمیل دریافت کنند. فکس ها نیز در رابط مدیریت فکس ها قابل دسترس هستند.

Voicemail
هیچ موقع پیام های مهم را از دست نخواهید داد، حتی اگر خارج از دفتر کارتان باشید. Voicemail پس از گذشت زمان مشخصی به تماس ها پاسخ می دهد و پیام تماس گیرنده را ضبط می کند. وقتی که مدیر در داخل دفترش نیست، پیام های ضبط شده هم می توانند در یک لیست ذخیره شوند و هم می توانند توسط ایمیل برای مدیر ارسال شوند.

Authorisation to Reach Extension
مطمئن شوید که فقط تماس های مهم به دست شما می رسند. با استفاده از این قابلیت می توان در هنگام تماس از تماس گیرنده یک رمز عبور دریافت کرد که اگر رمز عبور درست بود بتواند با فرد مورد نظر صحبت کند.

Do Not Disturb
وقتی که سرتان شلوغ است می توانید مطمئن شوید که کسی مزاحم تان نمی شود. این قابلیت را به صورت دستی می توان فعال و غیر فعال کرد.

Call Cascading / Hunt Groups
مطمئن شوید که شخص خاصی تماس می گیرد. با فعال کردن این قابلیت اگر تماس ها در یک بازه ی زمانی خاص بدون پاسخ بمانند، به یک ایستگاه دیگر منتقل می شوند.

Sound Files Management
آپلود، حذف و تغییر فایل های صوتی. مدیریت فایل های صوتی مبتنی بر AJAX، مدیریت فولدرها و پشتیبانی از چند زبان.

Music on Hold Management
موزیک انتظار را می توان برای تماس گیرندگانی که بیش از زمان مشخصی در انتظار هستند، پخش کرد. با استفاده از رابط مدیریت به راحتی می توان لیست پخش موزیک های انتظار را سازماندهی و مرتب سازی کرد.

SOAP API Interface
برقراری تعامل با اپلیکیشن های third-party با استفاده از یک پروتکل SOAP امری امکان پذیر می باشد. قابلیت های PBX و سطح مدیریت را می توان از طریق یک اپلیکیشن از راه دور کنترل کرد و کارهای و وظایف را یکپارچه سازی کرد.

مرجع ، نمایندگی پاناسونیک ، آبنوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *